متفرقه

چه مهارت هایی برای یادگیری توصیه می شود؟

این راهنما تلاش ما برای پاسخ به این سوال است که “چه چیزی باید یاد بگیرم؟”. برخی از مهارت‌ ها برای مشاغل خاص مفیدتر از بقیه هستند، اما همه آن ها برای شما مفید خواهند بود.چگونه سردرد سینوزیت را درمان کنیم

نحوه پختن

توانایی پختن غذایی (که در واقع از خوردن آن لذت می برید) یک مهارت دست کم گرفته شده است. مزایای آشکار صرفه جویی در پول و تغذیه سالم تر وجود دارد. آشپزی همچنین می تواند بسیار لذت بخش و سرگرم کننده باشد. این یک راه عالی برای استراحت، سرگرم کردن دوستان و حتی تحت تاثیر قرار دادن یک قرار است. بهترین متخصص رژیم غذایی و تغذیه در تهران

چگونه ورزش کنیم و تناسب اندام داشته باشیم؟

ممکن است هرگز ورزش کردن را در کودکی یاد نگرفته باشید، مگر اینکه ورزش های زیادی انجام داده باشید یا از خانواده ای مناسب باشید. احمقانه به نظر می رسد، اما زمانی که دانشگاه را شروع کردم، خودم را در چنین موقعیتی دیدم. خوشبختانه، در نهایت یاد گرفتم که چگونه یک برنامه ورزشی منظم ایجاد کنم (و به آن پایبند باشم.

اگر شما هم همین کار را نکرده اید، به شدت آن را توصیه می کنم. تناسب اندام زندگی را بسیار لذت بخش تر می کند و همچنین فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید است.

طراحی

حتی اگر یک طراح حرفه ای نیستید، یادگیری برخی از اصول اولیه طراحی می تواند بسیار مفید باشد. شما می‌توانید ارائه‌هایی با ظاهر بهتر… یا فقط پست‌های اینستاگرام جالب‌تر طراحی کنید. و اگر در شغل خود با طراحان کار کنید، ارتباط را بسیار آسان تر می کند.

مدل های ذهنی روش های مختلفی برای درک دنیای پیچیده و غیرقابل پیش بینی هستند. آنها از رشته های مختلف (شیمی، فیزیک، آمار، اقتصاد و غیره) استفاده می کنند تا به درک کاملتر و دقیق تری از واقعیت برسند. آگاهی از آنها می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و کارآمدتر کار کنید.

منطق و استدلال

تفکر منطقی می تواند برای تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات بسیار قدرتمند باشد. با این حال، بسیاری از ما در مدرسه آموزش کمی در این زمینه دریافت می کنیم. بنابراین ارزش آن را دارد که برای یادگیری نحوه تفکر منطقی و اجتناب از برخی سوگیری های شناختی، کمی وقت بگذارید.

برای واضح بودن، من به شما توصیه نمی کنم که یک ربات یا یک Vulcan “منطق خالص” شوید. این یک راه عالی برای بیگانگی و از دست دادن دوستانتان است. اما داشتن تفکر منطقی در “جعبه ابزار” ذهنی شما می تواند بسیار مفید باشد.

آمار

حتی اگر در دبیرستان یا کالج در کلاس آمار شرکت کرده باشید، ممکن است یاد نگرفته باشید که چگونه آماری فکر کنید.

بسیار مهمتر از توانایی محاسبه انحراف معیار، یادگیری نحوه تفسیر آماری است که در زندگی روزمره با آن مواجه می شوید، مانند مقالات آنلاین یا حتی تبلیغات.

زیرا در حالی که آمار می تواند ابزار قدرتمندی برای درک جهان باشد، آنها همچنین ابزاری عالی برای دستکاری افراد ناآگاه هستند. اگر نمی خواهید یکی از آن افراد باشید، درک آمار کلیدی است.

بهترین مقدمه ای که برای این موضوع پیدا کرده ایم نحوه دروغ گفتن با آمار است. این توضیح می دهد که چگونه مردم از آمار (عمدا یا نه) سوء استفاده می کنند، و چگونه می توانید تفکر آماری نامناسب را تشخیص دهید.

تولید رسانه های دیجیتال پایه

ما از نظر فنی به یک مکان جذاب رسیده ایم. تقریباً همه دستگاهی در جیب خود دارند که می‌تواند ویدیوهای HD بگیرد، عکس‌های HDR بگیرد و صدای فوق‌العاده مناسبی ضبط کند. این امر تولید رسانه های دیجیتال را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار داده است.

حتی اگر تمایلی به فیلم‌سازی یا عکاسی حرفه‌ای ندارید، یادگیری اصول اولیه می‌تواند یک دارایی برای پروژه‌های خلاقانه شغلی و شخصی شما باشد.

همچنین، اگر دانش‌آموز یا معلم هستید، می‌توانید تخفیف بزرگی بر روی Adobe Creative Cloud دریافت کنید، که شامل برنامه‌هایی است که متخصصان برای ویرایش ویدیو، روتوش عکس‌ها، ایجاد جلوه‌های بصری و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

چگونه یک مصاحبه شغلی عالی داشته باشیم

مصاحبه های شغلی کاری است که همه ما باید به شکلی انجام دهیم. اگرچه ممکن است سرگرم کننده نباشند، اما ممکن است آنها را کم استرس تر و تجربیات مثبت تری ایجاد کند.

مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که مصاحبه شغلی یک بازجویی نیست. این فقط یک مکالمه است تا به مردم کمک کند تصمیم بگیرند که آیا می توانند با یکدیگر به روشی سودمند کار کنند یا خیر.

نحوه شبکه سازی

شبکه یک رپ بد می شود. مردم آن را لوس، جعلی یا حتی دستکاری می‌نامند. اما اگر این کار را به روشی معتبر انجام دهید، می تواند انواع درهایی را که مهارت خالص نمی تواند باز کند. به علاوه، روابطی که در شبکه ایجاد می کنید می تواند زندگی شما را غنی کند و به دوستی هایی منجر شود که فراتر از محل کار است.

در واقع، ما ترجیح می دهیم آن را نه به عنوان شبکه سازی، بلکه به عنوان دوست یابی در نظر بگیریم. بسیاری از آن ها دوستانی خواهند بود که علایق حرفه ای شما را به اشتراک می گذارند و حتی می توانند به شما در پیشرفت شغلی کمک کنند. اما تمرکز اول بر روی ارتباطات است، بعداً بر مزایای حرفه ای.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا