راه اندازی یک بازار آنلاین:3 ایدهای سرمایه گذاری با آینده روشن

1. یک کسب و کار اجاره یا رزرو کردن تجهیزات غواصی راه اندازی کنید
غواصی یکی از فعالیت های محبوب و پر طرفدار آبی است که در آن غواصان در اعماق آب وسیله تجهیزاتی شنا می کنند و از منظره حیرت انگیز زیر آب لذت می ببرند. اسنورکلر ها برای تنفس زیر آب به یک سری تجهیزات نیاز دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
یک لوله پلاستیکی خمیده به نام اسنورکل که برای تنفس زیر آب استفاده می شود
ماسک برای محافظت از بینی یا صورت در برابر آب
و باله های غواصی برای شنا
تجهیزات غواصی مانند این توسط فروشندگان در بازار تجهیزات غواصی/غواصی فروخته می شود یا به صورت اجاره داده می شود. Aqua-Lung، Cressi Sub، و Seavenger از جمله پیشتازان صنعت در بازار جهانی تجهیزات غواصی هستند.
وضعیت فعلی کسب و کار اجاره تجهیزات غواصی
بر اساس گزارش انجمن بازاریابی و تجهیزات غواصی (DEMA)، بازار تجهیزات غواصی و غواصی تفریحی تنها در ایالات متحده حدود 11 میلیارد دلار سهم دارد. همچنین، Statista اخیراً یک گزارش نظرسنجی منتشر کرده است که نشان می دهد در سال 2017 ایالات متحده تقریباً 8.38 میلیون شرکت کننده در فعالیت غواصی داشته است. این اعداد به طور قابل توجهی رشد کرده اند و با افزایش صنعت سفر، حتی بیشتر نیز افزایش خواهند یافت.
فرصت های تجاری در کسب و کار اجاره تجهیزات غواصی
محبوبیت فعالیت های تفریحی مانند غواصی به طور چشمگیری افزایش یافته است و نیاز به یک بازار تجهیزات غواصی قابل اعتماد را برجسته کرده است. در حالی که چند تولید کننده/تامین کننده پیشرو چنین تجهیزات غواصی در صنعت وجود دارد، بازارهای آنلاین بسیار اندک هستند. از این رو، این یک فرصت عالی برای یک صاحب کسب و کار یا یک کارآفرین است تا با انتخاب نرم افزار مناسب رزرو سفر و فعالیت، در یک بازار تجهیزات غواصی (برای اجاره یا فروش) سرمایه گذاری کند.
2. کسب و کار رزرو/اجاره فعالیت اسکی
اسکی یکی دیگر از فعالیت های تفریحی محبوب و همچنین یک ورزش رقابتی است که به لطف بازی های المپیک توجه/گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. در حالی که مردم اغلب به این ورزش به عنوان یک ورزش افراطی نگاه میکردند، بازارهای جدید و امیدوارکننده مانند Liftopia (بازار اسکی و فعالیتهای کوهستانی) با مقرونبهصرفهتر کردن و در دسترستر کردن اسکی برای مصرفکنندگان عادی، این مورد را تغییر میدهند.
بازار رزرو فعالیت اسکی کاربران (اسکی بازان و علاقه مندان به اسنوبرد) را به استراحتگاه های اسکی در سراسر جهان متصل می کند. همچنین، بازارهای اجاره تجهیزات اسکی وجود دارد که در آن فروشندگان فردی تجهیزات اسکی را به صورت اجاره یا فروش به کاربران ارائه می دهند. در هر دو این موارد، مدیر بازار برای هر تراکنش کارمزد کمیسیون دریافت می کند.
وضعیت فعلی کسب و کار اجاره ای فعالیت اسکی
بر اساس نظرسنجی اخیر Statista، حدود 9.2 میلیون اسکی باز و اسنوبورد در ایالات متحده در سال 2018 وجود داشته است. این تعداد در طول سال ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، بازار تجهیزات و تجهیزات اسکی نیز افزایش یافته است. طبق گزارش دیگری از Statista، پیشبینی میشود که بازار جهانی تجهیزات و تجهیزات اسکی تا سال 2028 به 1.74 میلیارد دلار برسد.
فرصت های تجاری در کسب و کار اجاره اسکی
در حالی که فصل اسکی تقریباً نزدیک است، این سومین فصل عملیاتی صنعت از زمان شروع همهگیری خواهد بود. از استراحتگاه های کوهستانی گرفته تا ارائه دهندگان تجهیزات اسکی، همه در حال برنامه ریزی برای فصل هستند. علیرغم بحران، صنعت اسکی نشانههای پیشرفت زیادی را نشان میدهد زیرا کاربران علاقه شدیدی به چنین فعالیتهای تفریحی در سراسر جهان نشان میدهند. به همین دلیل است که رزرو فعالیت اسکی و بازار اجاره یک ایده تجاری محبوب است که ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد.
3. یک بازار آنلاین اجاره قایق راه اندازی کنید
اجاره قایق یک صنعت پر رونق است که در سال گذشته شاهد افزایش چشمگیری در رزروها بود، حتی با وجود اینکه بیماری همه گیر صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داد. قایق ها به عنوان وسیله ای امن و قابل اعتماد برای سفر و لذت بردن در حین محافظت از سرنشینان از مناطق شلوغ ظاهر شدند. از قایق های ملوانی روزمره گرفته تا قایق های تفریحی لوکس، اجاره قایق همچنان به عنوان یک تجارت بسیار سودآور با رشد ابزاری باقی می ماند. 3 فعالیت برجسته وجود دارد که تقاضا برای کسب و کار کرایه قایق را افزایش می دهد: کروز، ورزش های آبی (مانند مسابقه جت اسکی و مسابقه قایق های موتوری)، و ماهیگیری.
در میان جهش گردشگری و افزایش علاقه عمومی به فعالیتهای تفریحی، انتظار میرود بازار اجاره قایق با نرخ رشد مرکب سالانه 4.71 درصد (CAGR) رشد کند و تا سال 2028 به 25.8 میلیارد دلار برسد.
وضعیت فعلی بازار اجاره قایق
Boatsetter – یکی از بازارهای پیشرو اجاره قایق P2P، بیش از 15000 سفر را برای بیش از 60000 مشتری در سال 2020 ارائه کرد. به طور مشابه، GetMyBoat – غول دیگری در بازار اجاره قایق، در سال 2021 به نرخ رشد 700 درصدی سال به سال (سال) دست یافت. طبق آخرین بیانیه مطبوعاتی، نرخ اجرا سالانه (ARR) بیش از 158 میلیون دلار است.
به گفته برایان پترو، مدیرعامل GetMyBoat، صنعت کرایه قایق با افزایش 3900 درصدی تقاضا در طول همهگیری سال گذشته با هجوم اجارهکنندگانی که برای اولین بار اجاره میکنند، مواجه شد. این علیرغم بهره برداری از پتانسیل کامل است زیرا محدودیت های سفر و قرنطینه در بسیاری از نقاط جهان وجود دارد.
فرصت های تجاری در بازار اجاره قایق
کسب و کار اجاره قایق بازار پر رونقی دارد و همچنین یک آینده ی امیدوار کننده. این تجارت بسیار سود آور است و انتظار می رود با کاهش محدودیت های سفر شاهد رشد روزافزون این کسب و کار باشیم.
علاوه بر تمام این ها کسی که در این بازار حرفه ای شود درامد های دیگری مثل کمیسیون اجاره، هزینه ی خدمات و… نیز خواهد داشت. راه اندازی یک کسب و کار اجاره قایق بسیار سود آور خواهد بود.
علاوه بر این، مالک بازار دارای کانالهای درآمدی متنوعی مانند کمیسیون اجاره، هزینههای خدمات، طرحهای اشتراک، کمپینهای PPC، بازاریابی وابسته و غیره است. راه اندازی یک کسب و کار اجاره قایق P2P ایده خوبی با بازده سرمایه گذاری عالی است.
چند ایده کوچک برای درآمدزایی
اجاره و فروش ظروف و ظروف یک بار مصرف
گل آرایی برای مراسمات
تزئین سفره ی عقد
نقاشی بر روی گلدان های ساده وفروش آنها
ساخت لوازم دکوری
نتیجه
در حالی که سال گذشته بحران COVID-19 صنعت سفر را ویران کرد، با برداشته شدن محدودیتهای سفر، نشانههایی از بهبودی را نشان میدهد. مردم بیشتر به دنبال سفر هستند، به دنبال تغییر و ماجراجویی هستند. این امر میزبان ها و استارتاپ ها را برای راه اندازی یک تجارت آنلاین جذب کرده است. اما، قبل از شروع یک بازار مسافرتی، توصیه میشود یک استراتژی تجاری قابل اعتماد طراحی کنید، یک نرمافزار رزرو تور و فعالیت ایدهآل را انتخاب کنید، و پیشنهادات منحصربهفردی را که کسبوکار بازار شما را نسبت به رقبا برتری میدهد، شناسایی کنید.