کسب و کار

پتانسیل صنعت خدمات امنیتی در ایالات متحده: چالش‌ها و فرصت‌ها

ارزش صنعت خدمات امنیتی در ایالات متحده 50 میلیارد دلار تخمین زده می شود و انتظار می رود در پنج سال آینده به طور پیوسته رشد کند. تقاضا برای خدمات امنیتی معمولاً با افزایش سود شرکت افزایش می یابد. اگر سابقه ای در اجرای قانون دارید، این فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

1. آموزش دفاع شخصی

از کارته برای دفاع کردن از خود و زندگی افراد استفاده میشود، بنابراین میتواندد معناهای دیگری داشته باشد.از آموزه های آقای میاگی استاد داستان بچه کاراته همینطور بوده است.ورزش کاراته نیز مانندراو ماگا، تکواندو، آیکیدو، موی تای، جودو و غیره از دسته هنرهای رزمی بوده است که اغلب برای دفاع شخصی از آن استفاده میشود. اگر شما در یکی از این هنرهای رزمی مهارت دارید میتوانید از آن در راه اندازی یک کسب و کار دفاع شخصی در زمینه آموزش بهره مند شوید. دفاع شخصی میتواند دانش آموزان را در برابر حمله ی مهاجمان حفظ کند و در بیشتر مواقع باعث نجات جان آنها میشود و در کنار اینها اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهد.

دفاع شخصی بیشتر در استودیوهای هنرهای رزمی آموزش داده می شود. بیش از 45000 استودیو هنرهای رزمی در سراسر ایالات متحده وجود دارد که در سال 2020 مجموعاً 9 میلیارد دلار درآمد کسب می کنند. قبل از اینکه استودیوی شخصی خود را افتتاح کنید، ایده خوبی است که بازار را گسترش دهید تا بتوانید راه هایی برای متمایز کردن کسب و کار خود از رقبای فعلی ابداع کنید. . با برنامه ریزی دقیق، کسب و کار آموزش دفاع شخصی شما می تواند بسیار سودمند باشد.

2. خدمات بررسی سابقه

انجام بررسی پیشینه ممکن است شغلی رویایی به نظر نرسد، اما تعجب خواهید کرد که چقدر پول در آن وجود دارد و چقدر مهم است. در مورد آن فکر کنید: تقریباً هر شرکتی در ایالات متحده به ازای هر شغلی که دارند، پیشینه هر نامزد جدی را بررسی می کنند. این تعداد زیادی بررسی پس زمینه است! و هر بررسی موفق امنیت شرکت را بهتر تضمین می کند، بنابراین کار مهم است.

با این حال، حتی با وجود همه پیشرفت‌های اخیر فناوری، کسب‌وکارها آنقدر شلوغ هستند که نمی‌توانند تمام آن بررسی‌ها را خودشان انجام دهند، جایی که شما و کسب‌وکار جدید بررسی سوابق شما وارد می‌شوید. اولین کار شما یادگیری انواع مختلف چک‌ها و هزینه هر کدام می‌توانید چک‌های قبل از استخدام، تأیید اشتغال، و بررسی سوابق جنایی را ارائه دهید. یک ایده خوب این است که کمی تحقیق کنید و یک محل بررسی پیشینه با تقاضای بالا پیدا کنید.

هنگامی که تمام مجوزهای مورد نیاز را دریافت کردید و یک وب سایت قوی راه اندازی کردید، آماده شروع به شکستن بانک خواهید بود.

3. آموزش سگ

داشتن سگ می تواند کار زیادی باشد. آنها نیاز به تغذیه، راه رفتن، آموزش و گاهی اوقات سرگرمی دارند. بسیاری از صاحبان سگ ها وقت یا حوصله ای برای آموزش حیوان خانگی خود ندارند و برای کمک به متخصصان مراجعه می کنند. اگر عاشق گذراندن وقت با سگ ها هستید، راه اندازی کسب و کار آموزش سگ خود می تواند راهی عالی برای امرار معاش و در عین حال لذت بردن از زمان با کیفیت با تعداد زیادی سگ های نوازشگر باشد. و اکنون زمان مناسبی است، زیرا مالکیت سگ در طول همه گیری همه گیر افزایش یافت، زیرا مردم در حالی که در خانه گیر کرده بودند به دنبال آسایش حیوانات خانگی بودند.

آموزش سگ یک صنعت رو به رشد است که در حال حاضر یک چهارم میلیارد دلار ارزش دارد و شما می توانید تنها با چند مرحله نسبتا ساده وارد عمل شوید. شما حتی می توانید کسب و کار خود را از خانه اداره کنید و آموزش خود را در پارک محلی انجام دهید. اما باید مطمئن شوید که مهارت‌هایتان در حد یکسان است و دوره‌های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند قبل از شرکت در آزمون گواهینامه مهارت‌های خود را تقویت کنید.

در مرحله بعد، باید وب سایتی بسازید که خدمات شما را ارائه دهد. در نهایت، باید با صاحبان حیوانات خانگی در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام تماس بگیرید و کسب و کار جدید خود را بازاریابی کنید. هنگامی که اولین مشتری را دریافت کردید، فقط باید تحویل دهید، و ارجاعات و پول باید شروع به کار کنند.

4. محدوده تفنگ

اگر به سلاح گرم علاقه دارید و می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، ممکن است راه اندازی یک تجارت اسلحه سازی برای شما سرمایه گذاری عالی باشد. صنعت میدان های تیراندازی ایالات متحده با ارزش 4 میلیارد دلار در سال 2022، در پنج سال گذشته به طور مداوم رشد کرده است. بیش از 11000 میدان تیر در سرتاسر ایالات متحده وجود دارد و هنوز جا برای تعداد بیشتری وجود دارد. انتظار می رود تقاضا برای چنین تسهیلاتی با بهبود اقتصاد افزایش یابد و مصرف کنندگان بتوانند بیشتر برای فعالیت های تفریحی هزینه کنند.

میدان های تیراندازی در فضای باز اکنون به دلیل نیاز به رعایت اقدامات محافظتی در برابر COVID-19 محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، بنابراین به نفع شماست که هنگام شروع ساختن گالری تیراندازی خود، آن را در نظر بگیرید. در عین حال، ایده خوبی است که مطمئن شوید که تاسیسات شما با مقررات فدرال، ایالتی و محلی و استانداردهای ایمنی مطابقت دارد. برخی از شهرها محدوده های بیرونی را ممنوع می کنند و به فضاهای داخلی با دیوارها، سقف ها و کف هایی نیاز دارند که در برابر گلوله نفوذ ناپذیر باشد. بهتر است با مقامات محلی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما با تمام قوانین و مقررات مطابقت دارد.

5. پاکسازی صحنه جرم

میتوان گفت که پاکسازی صحنه جرم یک نوع تجارت به حساب می آید که امروزه دست گرفته می شود. این کار خطرناک و کثیف می باشد ولی باید کسی باشد که بتواند این کار را انجام دهد. سال 2020 در ایلت متحده به ازای هر 100000 نفر حدود به هشت قتا صورت گرفته است که این میزان 30 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته است، این میزان قتل انجا شده در ایلت متحده بالاترین آمار قتل از مان حمله های تروریستی در 11 سپتامبر بوده است. اگر شما دارای مهارت و آموزش های لازم در این خصوص هستید به راه اندازی کسب و کار پاکسازی صحنه جرم فکر کنید.

در این نوع کسب و کار، آمادگی برای هر چیزی مهم است. پاکسازی صحنه جرم به حذف خون، مایعات بدن و سایر مواد بالقوه عفونی پس از مرگ، تصادف یا شیوع بیماری مسری اشاره دارد. هدف این است که خانه، دفتر یا وسیله نقلیه را دوباره ایمن کنیم. الزامات این شغل ممکن است از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد، بنابراین قبل از شروع باید با آژانس های مجری قانون محلی خود مشورت کنید. هنگامی که خود را به عنوان یک متخصص در صنعت معرفی کردید، پیدا کردن مشتریان آسان خواهد بود.

برای حفظ امنیت در کسب و کارهای اینترنتی رعایت نکات زیر ضروری است:

– کلیه نرم افزار های مورد استفاده را به صورت مرتب بروز رسانی کنید

-شبکه اینترنتی خود را ایمن کنید

-همیشه امنیت وبسایت خود را چک کنید

-از متخصصین امنیت برای تامنی امنیت شبکه و سایت خود کمک بگیرید

-از اطلاعات خود همیشه یک نسخه پشتیبان داشته باشید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا