کسب و کار

چگونه کسب وکار عطر را در دبی راه اندازی کنیم؟

اگر به دنبال یک کسب و کار سود آور هستید چرا راه اندازی یک کسب وکار عطر در دبی را امتحان نمی کنید. این می تواند برای شما بسیار سودآور باشد. چراکه به طور متوسط گفته می شود صنعت عطرسازی امارات متحده عربی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۳ به حدود ۷۰۰ میلیون دلار برسد.

علاوه براین شانس اینکه در دبی کسب و کار خود را تا سطح بین المللی ارتقا دهید بسیار زیاداست. اگر شما در یک کشور دیگر زندگی می کنید و می خواهید این کسب و کار را راه اندازی کنید می توانید به عنوان پلی بین کشور خودتان ودبی برای برقراری روابط تجاری در این راستا واقع شوید.

لازم به ذکر است که تجارت عطر در دبی بسیار محبوب است.

با این همه مزیت، کسب وکار عطر در دبی برای سرمایه گذاران هندی بسیار جذاب است. در این مقاله، نگاهی دقیق به بازار عطر دبی خواهید داشت و با تمام شرایط و ضوابطی که برای راه اندازی یک کسب وکار عطر در دبی نیاز دارید، آشنا خواهید شد.

برای اینکه در کسب و کار خود موفق شوید پیشنهاد می کنم از سیستم های برنامه ریزی جدید مثل MRP استفاده کنید. شاید بپرسید MRP چیست؟ برای پاسخ به این سوال می توانید به لینک زیر مراجعه و در این باره بیشتر بخوانید.

نرم‌افزار MRP (تخصیص منابع تولید) یک ابزار قدرتمند است که در مدیریت فرآیندهای تولید و تأمین بهبود و بهینه‌سازی را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، کسب و کارها قادرند به‌طور دقیق تر نیازهای مواد اولیه، قطعات، و منابع دیگر را پیش‌بینی کرده و برنامه‌ریزی کنند. این اطلاعات به طور مستقیم به بهبود کارایی و کاهش هدر رفت منابع و مواد اولیه منجر می‌شود. همچنین، MRP می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مانند تأمین منابع، مدیریت زمان تولید، و کنترل موجودی بهبود بخشند. از آنجا که MRP به طور اتوماتیک فرآیندهای تولید و تأمین را مدیریت می‌کند، بهبود قابل توجهی در بهره‌وری و سرعت اجرای فرآیندهای تولید و تأمین قابل مشاهده است، که در نهایت به افزایش سودآوری و رقابت‌پذیری کسب و کار کمک می‌کند.

مزایای کلیدی برای راه اندازی کسب و کار عطر در دبی چیست؟

کارآفرینان، بازرگانان و سرمایه گذاران هندی می توانند از مزایای متعددی برای افتتاح یک تجارت عطر در دبی بهره مند شوند. آنها را در زیر بررسی کنید:

1- تنوع محصولات

سرمایه‌گذار هندی در تجارت عطر به شما این امکان را می‌دهد که با انواع عطرها در دبی سر و کار داشته باشید. مصرف کنندگان ساکن در دبی در حال حاضر عطرهای غنی، گرم و طبیعی را ترجیح می دهند. بنابراین، می توانید محصولاتی را با استفاده از مواد محبوب مانند عود، عنبر، گل های عجیب و غریب، مشک و غیره درست کنید.

۲ -نرخ های پایین مالیات

یکی از بهترین بخش های انجام فعالیت تجاری عطر در دبی، نرخ پایین مالیات است. علاوه بر این، سرمایه گذاران خارجی نیازی به پرداخت هیچ نوع مالیات شرکتی ندارند. همچنین نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز بسیار مقرون به صرفه است یعنی ۵ درصد. علاوه بر این، مالیات بر ارزش افزوده تنها زمانی اعمال می شود که شما عطرها را در امارات متحده عربی بفروشید. از سوی دیگر، شما هنگام فروش محصولات عطر در خارج از امارات متحده عربی، ۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می کنید.

3- مکان تجاری انعطاف پذیر

به عنوان یک کارآفرین هندی که یک تجارت عطر را در دبی باز می کند، می توانید یک محل کار اجاره کنید و با عملیات تجاری شروع کنید. علاوه بر این، جابجایی کسب و کار بدون دردسر است و هزینه زیادی ندارد.

۴- دولت حامی

دبی یکی از مکان های چند فرهنگی است که هر ساله جمعیت زیادی از هندی ها را به خود جذب می کند. دولت دبی همچنان سیاست های جدیدی را برای تشویق و توانمندسازی سرمایه گذاران هندی برای راه اندازی و اداره تجارت عطر در دبی اتخاذ می کند.

5- صدور مجوز بدون دردسر

راه اندازی یک کسب و کار عطر بدون دردسر است زیرا تأییدیه ها و روش های صدور مجوز مقرون به صرفه و به خوبی تعریف شده اند. همچنین، هنگامی که با یک شرکت مشاوره تجاری ارتباط برقرار می کنید، گرفتن مجوز تجارت عطر در دبی آسان تر می شود.

۶- پیشرفت های تکنولوژیکی

دبی یکی از به روزترین امکانات دیجیتال را دارد. علاوه بر این، دبی در راه آینده ای تکنولوژیکی است و می توان آن را بهترین مرکز دیجیتال جهان نامید. با کمک تکنولوژی و اینترنت می توانید کسب وکار عطر خود را در تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی فهرست کنید. این کار به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را در مورد کسب وکار عطر خود افزایش دهید.

مراحل راه اندازی یک تجارت عطر در دبی چیست؟

مانند سایر مشاغل، راه اندازی یک تجارت عطر در دبی شامل قوانین و مقررات خاصی است. فرآیند راه اندازی کسب و کار عطر در دبی برای سرمایه گذاران هندی ساده است، با برنامه ریزی شروع می شود، سپس اجرا می شود و تایید کسب و کار توسط مقامات دریافت می شود.

مرحله 1: یک طرح کسب وکار تهیه کنید

با یک استراتژی کسب وکار شروع کنید، به طور رسمی اهداف و محصولاتی که می خواهید بفروشید، سرمایه کسب وکار و برنامه بودجه خود را بنویسید.

مرحله 2: نوآوری

کارشناسان و محققانی را انتخاب کنید که به شما در اختراع عطرهای منحصر به فردتان کمک کنند. شما می توانید با خرید برخی از روغن های ضروری با بوی مورد علاقه خود، در مورد دستور العمل های مختلف عطر تحقیق کنید یا یک ترکیب انحصاری ایجاد کنید. پس از ترکیب و آزمایش با چند عطر، با محبوب ترین عطرها در یک تولید بزرگ شروع کنید.

مرحله 3: خرید بطری و بسته بندی طرح

بعد از تمام این مراحل داشتن بطری و بسته بندی مناسب و شکیل یکی از مهم ترین فاکتور های فروش محصول شماست. برای انتخاب بطری تحقیق کنید تا بطری در شکل و اندازه مناسب برای بو ها و عطر های مختلف پیدا کنید. بسته بندی محصول شما نیز باید به صورتی باشد که تداعی گر بو عطر باشد.

مرحله 4: یک برند بسازید

برای کسب و کار عطر خود یک لوگو تهیه کنید و همچنین ثبت علامت تجاری را از مقامات تعیین شده در دبی انجام دهید. برای ایجاد یک لوگوی خلاقانه، باید طراحانی را استخدام کنید که به شما کمک کنند یک لوگوی جذاب عطر ارائه دهید که مخاطبان هدف را جذب کند.

برای برند سازی ابتدا لازم است یک نام زیبا، شیک و اصیل داشته باشید که تلفظ آن در تمام زبان ها آسان باشد. بعد از آن شروع به تبلیغات کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات شما باید مؤثر باشد بنابراین باید جامعه هدف خود را بشناسید و درباره آن ها تحقیق کنید همچنین باید بدانید که با کدام یک از روش های تبلیغاتی، جامعه هدف با محصول شما آشنا می شود و برای خرید محصول اقدام می کند.

بعد از تبلیغات و فروش محصول خود لازم است نظرات و بازخورد مشتریان خود را در نظر بگیرید و برای گرفتن نظرات آن ها وقت. این نظرات را جدی بگیرید و آن ها را لحاظ کنید.

یکی دیگر از فاکتور های فروش بالا، کیفیت است. هرگز کیفت را فدای کمیت نکنید. اگر در ابتدای کار میزان تقاضا بالا رفت و شما برای آن آماده نبودید خونسرد باشید و کیفیت محصول را برای دستیابی به کمیت بیشتر قربانی نکنید.

مرحله ۵: دریافت مجوز کسب وکار

مهم ترین بخش برای شروع یک کسب وکار، دریافت مجوز کسب وکار عطر در دبی است. یک مشاور راه اندازی کسب وکار از شوراا به شما کمک خواهد کرد تا مجوز تجارت عطر را دریافت کنید و شرکت خود را در امارات متحده عربی راه اندازی کنید.

مرحله 6: یک مرکز تولیدی راه اندازی کنید

اگر شما یک سرمایه گذار هندی هستید که به دنبال راه اندازی یک تجارت عطر در دبی هستید، مناطق آزاد زیادی برای شما وجود دارد. منطقه آزاد دبی و منطقه آزاد جبل علی از جمله مناطقی هستند که امکاناتی را برای ایجاد واحدهای تولید عطر ارائه می دهند.

مدارک لازم برای راه اندازی کسب وکار عطر در دبی چیست؟

علاوه بر مجوز تجارت عطر از وزارت توسعه اقتصادی، هر سرمایه گذار هندی باید چند سند دیگر برای راه اندازی یک کسب وکار عطر در دبی داشته باشد. این اسناد عبارتند از:

  • گزارش تست آزمایشگاهی عطرها
  • گواهی ثبت شرکت شما
  • گزارش تحلیلی درباره عطرهایی که می خواهید بفروشید
  • گواهی فروش رایگان

هزینه افتتاح یک تجارت عطر در دبی چقدر است؟

متوسط هزینه شروع یک تجارت عطر در دبی حدود 40000 درهم و بیشتر است. اگر یک سرمایه گذار هندی هستید، باید هزینه یک استارتاپ جدید عطر در دبی را تعیین کنید. هزینه به ایجاد عطر، مونتاژ، پر کردن، طراحی و بسته بندی برند عطر شما بستگی دارد.

علاوه بر این، ممکن است مجبور به تحمل هزینه های اضافی از جمله حقوق کارمندان و اجاره خروجی کسب وکار خود در دبی باشید. با این حال، سرمایه گذاران و مهاجران هندی نیاز به پرداخت هزینه های تکرار شونده به عنوان بخشی از هزینه های تاسیس دارند.

نتیجه

از آن جایی که دبی یک مقصد توریستی بزرگ و معروف است و مسافران بی شماری از سرتاسر جهان دارد تجارت عطر در دبی یک تجارت پرسود و پر درآمد خواهد بود. تنوع عطر در دبی بسیار بالا است و مشتریان می توانند عطر با مارک مورد نظر خود را پیدا کنند.

علاوه بر این، سرمایه گذاران بین المللی از تجارت آزاد در دبی و دیگر امارات با شکل گیری کسب وکار در منطقه اصلی لذت می برند. راه اندازی یک کسب وکار عطر در دبی یک سرمایه گذاری سودآور است که می تواند توسط کارآفرینان بین المللی انجام شود.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا