متفرقه

نرم افزارهایی برای کارآمد تر کردن لپتاپ

آیا به دنبال نرم افزار رایگان برای کامپیوتر یا لپ تاپ هستید؟ با این همه گزینه برای انتخاب، چگونه می توان تصمیم گرفت که چه چیزی برای سیستم بهترین است؟ اگر می خواهید کامپیوتر خود را کارآمد و سازنده کنید، لیست زیر را دنبال کنید!

HitFilm Express

در دسته ویرایشگر ویدیوی رایگان، HitFilm Express حتی جایگزین بهتری نسبت به Lightworks است، زیرا کاملا رایگان است، بدون برنامه پولی یا هر چیزی از این قبیل. در این بسته، شما به ابزارهای حرفه ای VFX دسترسی خواهید داشت، بنابراین می توانید محتوای شگفت انگیز خود را ایجاد کنید!

کمی قدیمی تر به نظر می رسد، اما با توجه به رایگان بودن و کامل بودن آن، مطمئناً ارزش استفاده از آن را دارد. این صدها افکت و از پیش تنظیم، آموزش های ویدیویی رایگان، انتقال نامحدود و موارد دیگر را ارائه می دهد، که آن را برای هر کسی که بودجه کمی دارد عالی می کند.

Any Video Converter

Any Video Converter احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌ها در میان بهترین نرم‌افزارهای رایانه شخصی است، و اگر هر لحظه نیاز به تبدیل ویدیو از یک فرمت به فرمت دیگر داشته باشید، احتمالاً قبلاً در مورد آن شنیده‌اید.

رابط کاربری آن دقیقاً زیبا نیست، اما ویژگی‌هایی که در آن خواهید یافت کاملاً عالی هستند، حتی اگر در نظر داشته باشید که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، حتی بیشتر از آن! می توانید با دنبال کردن این پیوند در مورد آن بیشتر بدانید و گزینه های دیگر را برای انجام همین کار در بین بهترین برنامه های دانلود ویدیو بررسی کنید!

Video Watermark

نرم‌افزاری با فرضی بسیار ساده، Video Watermark به این معنی است که به هر ویدیویی که در رایانه خود دارید، یک واترمارک (هر کدام که می‌خواهید) اضافه کنید. واترمارک می تواند یک تصویر، یک GIF، متن و بسیاری موارد دیگر باشد.

این به ویژه برای کسانی مفید است که دوست دارند ویدیوها را در YouTube، TikTok، Instagram یا هر یک از وب‌سایت‌های ویدیویی مانند YouTube آپلود کنند و نمی‌خواهند ویدیوهای آنها توسط دیگران بدون اجازه آنها استفاده شود.

Pixlr

یک نرم‌افزار ویرایش عکس شگفت‌انگیز، Pixlr برای هر کسی که نیاز به ویرایش تصاویر خود در رایانه دارد، اما علاقه‌ای به خرج کردن پول برای خرید (یا پرداخت ماهانه) نرم‌افزاری مانند فتوشاپ ندارد، عالی است.

این برنامه وب تقریباً تمام ویژگی هایی را که فکرش را می کنید به صورت کاملا رایگان به شما ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از کمربندها و از پیش تنظیم های آن برای ایجاد کلاژ عکس، تنظیم سریع رنگ ها، افزودن متن به عکس ها و موارد دیگر استفاده کنید.

Krita

در مرحله بعد، ما Krita را داریم، برنامه ای که به راحتی می توان آن را یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی برای رایانه شخصی در نظر گرفت، و یک ویرایشگر تصویر بسیار خوب است. با این حال، اگر کاری که می خواهید با آن انجام دهید، نقاشی ها و طراحی های دیجیتالی از طریق یک تبلت طراحی باشد، واقعا می درخشد.

استفاده از Krita برای هر کسی کاملاً رایگان است و متن باز است و توسط هنرمندانی توسعه داده شده است که می خواهند هنرمندان دیگر به ابزارهای هنری عالی دسترسی داشته باشند. این کاملاً قابل تنظیم است، ابزارهای شگفت انگیز بی شماری را به شما ارائه می دهد و حتی به شما امکان می دهد انیمیشن ایجاد کنید!

MusicBee

MusicBee یک پخش کننده صوتی و موسیقی عالی است که می توانید آن را روی رایانه خود نصب کنید. استفاده از آن کاملا رایگان است، به شما امکان می دهد به راحتی تمام فایل های موسیقی را در رایانه خود مدیریت، پیدا و پخش کنید، و حتی از پادکست ها، ایستگاه های رادیویی وب و SoundCloud نیز پشتیبانی می کند!

این برنامه کیفیت صدا را ارزیابی می کند، بنابراین یک اکولایزر 10 باند و 15 باند را به شما ارائه می دهد تا بتوانید کیفیت پخش خود را به خوبی تنظیم کنید. این با اکثر فرمت های صوتی سازگار است و به کاربرانش اجازه می دهد پلاگین هایی را نصب کنند تا آن را به سادگی شگفت انگیز کنند.

Audacious

یکی دیگر از پخش‌کننده‌های صوتی عالی که می‌توانید از آن استفاده کنید Audacious است که به اندازه‌ای سبک است که می‌تواند به راحتی روی هر رایانه‌ای اجرا شود، استفاده از آن آسان است و یک رابط واقعا عالی ارائه می‌دهد. این پخش کننده صوتی منبع باز موسیقی شما را هر طور که می خواهید، با سادگی بازتولید می کند، بنابراین می توانید به موسیقی آفلاین گوش دهید.

برای شروع پخش، می توانید پوشه ها را بکشید و رها کنید، هنرمندان و آلبوم ها را جستجو کنید، سی دی ها را پخش کنید و حتی موسیقی را به صورت آنلاین پخش کنید. شما می توانید از اکولایزر ساده و موثر آن استفاده کنید، پوسته های آن را تغییر دهید و چند پلاگین برای بهبود تجربه خود اضافه کنید!

Clementine

یکی دیگر از پخش‌کننده‌های رایگان موسیقی، Clementine، بسیار متنوع است و به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های خود را هر طور که می‌خواهید اضافه و سازماندهی کنید. می توانید از کتابخانه محلی خود پخش کنید، رادیو اینترنتی را از بسیاری از وب سایت ها (از جمله Spotify، Jamendo، و SoundCloud) پخش کنید.

همچنین می‌توانید پخش‌کننده موسیقی را با بزرگترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری، از جمله Dropbox و Google Drive، همگام‌سازی کنید تا آهنگ‌هایی را که از آنها پشتیبان‌گیری کرده‌اید پخش کنید!

BlueStacks

BlueStacks یکی از بهترین شبیه سازهای سبک وزن اندروید است و در ابتدا در سال 2011 با فرض شبیه سازی بازی های اندروید منتشر شد. امروزه، این یک شبیه ساز تمام عیار است، بنابراین می توانید از اکثر برنامه های موجود در فروشگاه Play Google استفاده کنید.

استفاده از آن کاملا رایگان است، نصب آن آسان و شهودی است، به شما امکان می دهد برنامه ها را مستقیماً در رایانه خود دانلود کنید و موارد دیگر. حتی بهتر از آن، BlueStacks نسخه هایی را هم برای ویندوز و هم برای macOS ارائه می دهد!

NoxPlayer

NoxPlayer نه تنها یکی از بهترین نرم افزارهای رایانه شخصی است، بلکه یکی از بهترین شبیه سازهای اندرویدی است که می توانید پیدا کنید. تمرکز ویژه ای بر شبیه سازی بازی های اندروید در اکثر رایانه ها دارد، اما قطعاً می توانید اکثر برنامه های دیگر را اجرا کنید. این بسیار ساده و آسان برای نصب است.

این برنامه یک رابط واقعاً تمیز و شهودی، یک موتور گرافیکی بسیار توانا، بسیاری از گزینه‌های کنترل کامل که می‌توانید به دلخواه خود پیکربندی کنید و موارد دیگر دارد. البته، درست مانند برنامه بالا، می‌توانید برنامه‌های اندروید را مستقیماً از Play Store روی رایانه خود نصب کنید.

نکات و ترفندهای دیگر

روش ضبط صدا در آیفون برای کارآمد‌تر کردن لپ‌تاپ از جمله راه‌های موثر برای بهبود کیفیت صدا در زمان مکالمات و جلسات آنلاین است. با وجود میکروفون‌های قدرتمند آیفون، می‌توانید صدایی با کیفیت برتر را ضبط و از طریق بلندگو یا هدفون لپ‌تاپ پخش کنید. برنامه‌های مختلفی نیز برای آیفون وجود دارد که امکان ضبط صدا با کیفیت بالا و فیلترهای صوتی را فراهم می‌آورند، به‌طوری‌که نویزها و اشکالات صدا را کاهش دهند. با استفاده از این روش، لپ‌تاپ شما می‌تواند به راحتی به یک سیستم کنفرانس مجازی تبدیل شود، که کیفیت صدا و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

برای بهره‌برداری از محتوای پرطرفدار و جذاب تیک‌تاک و به کارآمدتر کردن لپ‌تاپ، می‌توانید به راحتی از روش دانلود از تیک تاک و ذخیره ویدئوهای تیک‌تاک استفاده کنید. یکی از روش‌های محبوب برای این کار، استفاده از نرم‌افزارهای دانلود ویدئو است که ویدئوهای تیک‌تاک را به صورت مستقیم از لینک‌های آنها دانلود می‌کنند. با دانلود این ویدئوها، می‌توانید آنها را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید و در لپ‌تاپ خود ذخیره کنید تا به راحتی بتوانید آنها را تماشا یا ویرایش کنید. این روش نه تنها امکان دسترسی به محتوای مورد علاقه شما را فراهم می‌آورد، بلکه به بهینه‌تر شدن تجربه تماشای ویدئوها و استفاده از آنها در لپ‌تاپ کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا