متفرقه

مفید ترین برنامه های گوشی های اندرویدی

در این مقاله ما نگاهی به برخی از بهترین برنامه های اندرویدی که می توانید نصب کنید می اندازیم. در حالی که برخی از برنامه ها بسیار محبوبند و برخی حتی بیشترین دانلود را دارند، برخی دیگر چندان محبوب نیستند اما به طور موثر ارائه می شوند.

Sketch – Draw & Paint

Sketch – Draw & Paint یک ویرایشگر عکس، برنامه طراحی و جامعه هنری است، و اگرچه عمیق ترین گزینه برای هیچ یک از این موارد نیست، استفاده از آن سرگرم کننده و آسان است.

در سمت طراحی، انواع قلم و قلم‌های مختلف در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، به همراه قابلیت افزودن متن و برچسب و برخی ابزارهای اساسی مانند خط‌کش و لایه‌ها را دریافت می‌کنید.

می‌توانید با یک بوم خالی شروع کنید یا یک عکس بگیرید یا وارد کنید، که ما را به جنبه ویرایش عکس این برنامه اندرویدی می‌رساند: جنبه‌ای که به مجموعه‌ای از ابزارها متکی است.

در مورد انجمن، Sketch به شما امکان می‌دهد آثار خود را آپلود کرده و با سایر کاربران Sketch به اشتراک بگذارید، زیرا می‌توانید آثار هنری افراد را نیز مرور کنید. دسته بندی هایی برای این کار وجود دارد، از جمله «روند» و «تازه واردان»، یا فقط می توانید چیزی خاص را جستجو کنید.

آموزش نصب اینستاگرام می‌توانید روی هر یک از آثار هنری به اشتراک‌گذاشته‌شده نظر بدهید یا آن‌ها را لایک کنید، و خالق آن‌ها را دنبال کنید تا بتوانید راحت‌تر کارهای دیگری را که تولید می‌کنند پیگیری کنید. کیفیت واقعی کار در جامعه متفاوت است، اما این بدان معناست که به اشتراک گذاشتن کار خود باید کمتر ترسناک باشد.

Sketch – Draw & Paint بیشتر رایگان است، اما می‌توانید بسته‌های برچسب اضافی بخرید یا با پرداخت ۰.۹۹ پوند (حدود ۱.۳۰ دلار آمریکا) در ماه مشترک Sketch Premium شوید تا قفل همه برچسب‌ها را باز کنید، تبلیغات را حذف کنید، پس‌زمینه شفافی دریافت کنید و بتوانید از یک پس‌زمینه استفاده کنید.

Desygner

Desygner به شما امکان می دهد طراح گرافیک داخلی خود را روی تلفن یا رایانه لوحی خود آزاد کنید، اما با یک رابط بصری و هزاران الگو، استفاده از آن برای مبتدیان به اندازه کافی ساده است.

می‌توانید متن، اشکال، تصاویر، استیکرها، پس‌زمینه‌ها و موارد دیگر را برای ایجاد لوگو، پوستر، تبلیغات، ارائه‌های پاورپوینت مانند، کارت پستال یا هر تعداد چیز دیگری که در آن تصاویر و تایپوگرافی مهم هستند، ترکیب کنید.

هر جزء از طرح شما را می توان جابجا کرد، تغییر اندازه داد، چرخاند، برگرداند، کپی کرد یا رنگ آن را تغییر داد، و می توانید با چندین لایه کار کنید. سپس نتایج را می توان در دستگاه شما ذخیره کرد تا در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

ما گمان می کنیم که این برنامه اندرویدی ممکن است برای طراحان گرافیک حرفه ای کمی محدود باشد، زیرا ممکن است آزادی بیشتری برای ایجاد طرح های کامل از ابتدا داشته باشند، اما برای همه Desygner یک راه عالی برای ساخت چیزی است که حرفه ای به نظر برسد.

برنامه اصلی رایگان است، اما برخی از ویژگی ها، و همچنین اکثر قالب ها، به اشتراک ماهانه نیاز دارند که هزینه آن 7.49 دلار / 5.99 پوند است. اگر قصد دارید به طور نیمه منظم از برنامه استفاده کنید، احتمالاً ارزشش را دارد، اما اگر فقط می خواهید چیزی را به صورت تکی طراحی کنید، ممکن است نسخه رایگان آن را به اندازه کافی خوب بیابید.

Infinite Painter

هیچ کمبودی در برنامه‌های اندروید برای هنرمندان دیجیتال وجود ندارد، اما Infinite Painter یکی از پر ویژگی‌ها است، با ده‌ها پیش‌تنظیم براش و توانایی ایجاد برنامه‌های خود، به همراه لایه‌ها، ترکیب، ابزارهای ویرایش و موارد دیگر، به علاوه گزینه‌ای برای تصاویر خود را به صورت JPEG، PNG، PSD یا ZIP صادر کنید.

اما علاوه بر پر از ویژگی‌ها، Infinite Painter همچنین زمان می‌برد تا با آموزش‌ها و راهنماهای دقیق، نحوه کار همه آنها را به شما نشان دهد، اگرچه رابط کاربری آنقدر ساده است که به هر حال باید بتوانید راه خود را در اکثر موارد به هم بزنید.

بسیاری از ویژگی ها در پشت یک دیوار پرداخت پنهان هستند، با هزینه 7.99 دلار / 6.99 پوند برای باز کردن قفل همه چیز، اما این برنامه شامل یک آزمایش هفت روزه رایگان است که به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید پول خود را کم کنید، همه چیز را امتحان کنید. اگر از طرفداران هنر دیجیتال هستید، احتمالاً این کار را خواهید کرد، زیرا در ازای پول خود چیزهای زیادی دریافت می کنید.

Sky by Redshift: Astronomy

Sky by Redshift: Astronomy یک برنامه تقریبا ضروری برای هر کسی است که به همسایگان کهکشانی ما علاقه دارد.

به سادگی گوشی هوشمند خود را به سمت آسمان بگیرید تا برنامه به شما بگوید چه سیارات، ستارگان و صورت های فلکی بالای آن قرار دارند. بنابراین برای شناسایی نورهای دوردستی که می‌توانید ببینید عالی است، اما همچنین نورهایی را که خیلی دور هستند و بدون تلسکوپ قابل مشاهده نیستند، برجسته می‌کند.

می‌توانید روی هر جسم ضربه بزنید تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، ببینید آسمان از شب تا شب چه تفاوتی دارد، فضاپیماها را مشاهده کنید و موارد دیگر، با بیش از 9000 ستاره، 88 صورت فلکی، و صدها قمر، سیارک، دنباله‌دار، و اجرام اعماق آسمان. مشمول.

استفاده از Sky by Redshift: Astronomy رایگان است، اما یک اشتراک اختیاری سالانه 2.99 دلاری / 2.99 پوندی وجود دارد که تبلیغات را حذف می کند و ویژگی های اضافی را باز می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، Redshift Sky Pro را با قیمت 8.99 دلار / 8.99 پوند دریافت کنید – یک برنامه نجوم حرفه ای با بیش از 100000 ستاره.

Udemy

یادگیری یک مهارت جدید یکی از رضایت بخش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید، و Udemy یک راه عالی برای انجام آن است. با 130000 دوره ویدیویی می توان گفت که باید چیزی برای همه در اینجا وجود داشته باشد.

این دوره ها توسط مربیان خبره به بیش از 65 زبان مختلف تدریس می شوند و همه چیز را از عکاسی و طراحی گرفته تا برنامه نویسی، بازی سازی، یوگا، تغذیه، زبان ها، سازها و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهند.

دوره ها از نظر طول و عمق متفاوت هستند، اما قیمت آنها رقابتی است، و برای دسترسی مادام العمر فقط یک بار باید هزینه کنید – در اینجا هیچ اشتراکی وجود ندارد. حتی دوره‌های رایگان نیز وجود دارد، بنابراین Udemy ارزش دیدن دارد حتی اگر نمی‌خواهید چیزی خرج کنید.

بسیاری از دوره ها همچنین شامل تکالیف، مقالات و سایر مطالب تکمیلی و توانایی برقراری ارتباط با مدرسان یا سایر افراد در دوره هستند، بنابراین می تواند یک ابزار یادگیری نسبتاً جامع باشد.

 نصب چند برنامه روی یک گوشی

نصب چند برنامه روی یک گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشید و کارایی گوشی را افزایش دهید. با انتخاب برنامه‌هایی که به نیازهای شخصی و کاری شما پاسخ می‌دهند، می‌توانید برنامه‌های متعددی را به طور همزمان در دسترس داشته باشید. از بین برنامه‌های مفید می‌توان به مدیریت فایل، برنامه‌های آفیس، برنامه‌های امنیتی، و برنامه‌های ارتباطی اشاره کرد. با نصب این برنامه‌ها، می‌توانید به صورت موثرتر از گوشی خود استفاده کنید و تجربه کاربری بهتری را تجربه کنید. همچنین، انتخاب برنامه‌های با کیفیت و قابلیت‌های متنوع می‌تواند به شما کمک کند تا به بهینه‌ترین شکل ممکن از منابع گوشی خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا