موفقیت

6 راهکار برای تسریع در رشد کسب و کار در دوران شروع

زمانی که برای اولین بار کسب وکار خود را راه اندازی می کنید، هدف اصلی شما ایجاد برند و شروع به رشد است. متاسفانه این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد. رشد یک فرآیند مداوم است که نیاز به سخت کوشی، صبر و فداکاری دارد. هیچ گام یا راه مخفی خاصی برای پیشی گرفتن از سایر کسب و کارها در این صنعت یا رسیدن به موفقیت فوری وجود ندارد.

با این حال، راه های اثبات شده ای برای رسیدن به نقاط عطف رشد وجود دارد که می تواند یک کسب و کار را به موفقیت برساند. ما از رهبران مشاغل کوچک خواستیم نکات خود را برای تسریع رشد به اشتراک بگذارند.

1. خدمات مشتریان خود را تقویت کنید

یکی دیگر از روش های عالی برای رشد کسب وکار شما، تمرکز بر ارائه خدمات بهتر به مشتریان است؛ زمانی که شما از انتظارات مشتریان فراتر می روید، آن ها احتمالا به دوستان، خانواده و دنبال کنندگان خود در مورد کسب وکار شما می گویند.

هنگامی که مایل بیشتری را طی می کنید، مثلاً با ارائه تخفیف در صورتی که مشتری تجربه ضعیفی داشته باشد یا پیگیری برای اطمینان از رضایت مشتری از محصول یا خدمات شما، به خاطر خدمات عالی به مشتری شهرت پیدا می کنید. [مطمئن شوید که بهترین سیستم تلفن تجاری را برای تیم خدمات مشتریان خود دارید.]

2. روی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید

یکی دیگر از روش های رشد کسب وکار شما، ایجاد پروفایل در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و تویی تر است. یک پروفایل فعال به شما کمک می کند کسب وکار خود را بازاریابی کنید و با مشتریان بالقوه بسیار بیشتری تعامل داشته باشید. حتما برای پیدا کردن بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ وقت بگذارید.

هنگامی که کسب و کار شما به طور مرتب حساب های خود را در پلتفرم های اصلی به روز می کند، مصرف کنندگان می توانند تجارت شما را راحت تر پیدا کنند و به احتمال زیاد تجارت شما را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. همچنین تجربه جذاب تری برای مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد و به آنها کمک می کند تا با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند و اعتماد را تقویت کنید.

3. شرکت در رویدادهای شبکه سازی

رویداده ای شبکه سازی به شما اجازه می دهند با افرادی در صنعت خود ارتباط برقرار کنید که بسیاری از آن ها دیدگاه ها و بینش های منحصربه فردی دارند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند. ارتباطات و روابطی که از شرکت در رویداده ای شبکه سازی حاصل می شوند، می توانند برای سال های آینده مفید باشند.

علاوه بر این، رویدادهای شبکه ای به شما این فرصت را می دهد که از دیگرانی که در صنعت شما یا در مجاورت آن فعالیت می کنند بیاموزید. خواه آنها مشکلاتی مشابه شما داشته باشند، اخبار مرتبط با کسب و کار شما را شنیده باشند، یا فقط شبکه بزرگی از متخصصان داشته باشند که می توانید از آنها استفاده کنید، گسترش شبکه شما فرصت های زیادی را ارائه می دهد. اطلاعات کامل

4. مسئولیت اجتماعی شرکت را تمرین کنید.

مصرف کنندگان می خواهند از کسب و کارهایی خرید کنند که در مورد عللی که به بهتر شدن جهان کمک می کنند، مشتاق هستند. چه شما به تحقیقات سرطان کمک کنید و چه از یک موسسه غیرانتفاعی مانند پناه گاه بی خانمان ها حمایت کنید، به دنبال راه هایی برای کمک معنی دار به عللی باشید که حمایت می کنید، و آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید حمایت خود را به طور عمومی به جوامعی که از خدمات محروم هستند ابراز کنید، به سازمان‌های مختلف کمک مالی کنید، وقت خود را به جمع‌آورندگان کمک کنید، و محصولات پایدار برای کمک به محیط زیست ارائه دهید. راه های زیادی برای مسئولیت پذیری اجتماعی به عنوان یک تجارت وجود دارد. تعدادی را پیدا کنید که برای شما کار می کنند.

5. میزبانی رویدادهای محلی

اگرچه شرکت در رویدادها یک راه عالی برای رشد شبکه شما است، میزبانی از رویداده ای خودتان در جامعه شما حتی سودمندتر است، چه برای جمع آوری کمک های مالی، ارائه معاملات انحصاری در تعطیلات، یا حمایت از یک تیم ورزشی محلی. ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای مشتریان شما روابط شخصی بیشتری با آن ها ایجاد خواهد کرد.

اگر میزبان رویدادهایی در منطقه خود باشید، آگاهی از برند را افزایش می دهید و به جامعه خود نشان می دهید که برای رفاه آنها سرمایه گذاری کرده اید. وقتی به آنها متعهد باشید، آنها نسبت به کسب و کار شما وفادارتر خواهند بود.

6. در مورد رقبای خود تحقیق کنید.

اگرچه ممکن است باعث رشد فوری نشود، اما تحقیق در مورد رقبای شما یکی از مهمترین گام های اولیه در راه اندازی کسب و کار شما است. از خود بپرسید رقبای شما چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند (که شما انجام نمی دهید) که برای آنها مفید است، و چگونه می توانید کسب و کار خود را از آنها متمایز کنید. پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا استراتژی کسب و کار مولدتری را شکل دهید که حوزه های کسب و کار را که نیاز به توجه بیشتری دارند را مشخص می کند. یکی از راه های معرفی و برند سازی از کسب و کارتان استفاده از اینستاگرام است. بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ را پیدا کنید تا با سرعت بیشتری کسب و کارتان رشد کند.

رشد کسب وکار، این‌روزها دغدغه ی بسیاری از افراد مختلف شده است. افرادی که با کشف استعداد و علاقه ی خود در یک حوزه ی خاص، شروع ‌به کار کرده ‌اند، به امید آن‌ که در میان رقابت شدید در بازار و صنعت، به فروش بالا، درآمد و جایگاه مطلوب برسند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا