اخبار

ورود تسلا و ایلان ماسک به هند اما فقط طبق سیاست های دولت

در آگوست سال گذشته، ماسک گفته بود که تسلا ممکن است یک واحد تولیدی در هند راه‌اندازی کند، در صورتی که در ابتدا با خودروهای وارداتی در این کشور موفق شود. در حال حاضر، هند 100 درصد عوارض وارداتی را بر خودروهای کاملاً وارداتی با ارزش CIF (هزینه، بیمه و حمل و نقل) بیش از 40000 دلار و 60 درصد برای خودروهایی که قیمت آنها کمتر از این مقدار است، اعمال می کند.

ایلان ماسک اعلام می‌کند: تسلا در هند حاضر به فروش محصولات نخواهد شد مگر با شرایطی

ماهندرا نات پاندی، وزیر اتحادیه روز شنبه گفت که ایلان ماسک و تسلا به هند خوش آمدند، اما دولت به هیچ وجه در مورد سیاست Aatmanirbhar Bharat یا هند متکی به خود مصالحه نخواهد کرد. ایلان ماسک موسس و مدیر اجرایی این شرکت گفته است که شرکت خودروسازی الکتریکی آمریکایی تسلا که به دنبال کاهش عوارض واردات برای فروش خودروهای خود در هند بوده است، محصولات خود را در داخل کشور تولید نخواهد کرد مگر اینکه اجازه داده شود ابتدا خودروهای خود را در این کشور بفروشد و سرویس دهد. ماه گذشته.

ماسک در توییتی در پاسخ به یکی از کاربرانی که درباره برنامه‌های تسلا برای راه‌اندازی کارخانه تولیدی در هند پرسیده بود، گفت: «تسلا کارخانه‌ای را در مکانی که ما اجازه فروش و سرویس‌دهی خودرو را نداشته باشیم، قرار نخواهد داد.»

وزیر صنایع سنگین و شرکت‌های عمومی روز شنبه در سخنانی در اجلاس جهانی سران تلویزیون ۹ گفت: «دولت تحت رهبری نخست‌وزیر مودی به سرعت در مورد سیاست Aatmanirbhar Bharat پیش رفت و پاسخ بسیار خوبی در مورد آن دریافت کرد و ما اینگونه نیستیم. قرار است به هر طریقی در مورد آن مصالحه کند.

وی افزود: تسلا و ایلان ماسک به هند خوش آمدند اما فقط طبق سیاست ای این کشور.

در آگوست سال گذشته، ماسک گفته بود که تسلا ممکن است یک واحد تولیدی در هند راه‌اندازی کند، در صورتی که در ابتدا با خودروهای وارداتی در این کشور موفق شود.

در حال حاضر، هند 100 درصد عوارض وارداتی را بر خودروهای کاملاً وارداتی با ارزش CIF (هزینه، بیمه و حمل و نقل) بیش از 40000 دلار و 60 درصد برای خودروهایی که قیمت آنها کمتر از این مقدار است، اعمال می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا